Küldés és szállítás
Ha az árut egy szállítótársaságon keresztül kézbesítik, a szállítási szolgáltató felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztethessen a küldemény átvételére. Kérjük, ügyeljen a telefonszám és e-mail cím helyes megadására!
Kérjük, ellenőrizze a spam mappájában, hogy nincs-e hiányzó e-mail. Ha ezt 24 órán belül nem kapja meg, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és azonnal ellenőrizzük.
Termékeinket ingyenesen szállítjuk belföldre.
E-mailben értesítjük, és részletes szállítási nyomon követést kap. Ha nem kap e-mailt, kérjük ellenőrizze a beérkező levelek SPAM mappáját! Szállítmányozás esetén a szállítmányozó cég telefonon vagy e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot. Kérjük, mindig ügyeljen az adatok helyes megadására!
Szállítása több csomagból is állhat. Logisztikai okok miatt ezek kiszállítása különböző napokon lehetséges. A nagy szállítási mennyiség miatt a szállítási késések előfordulhatnak. A logisztikai szolgáltató azonban arra törekszik, hogy a szállítmányt a lehető leggyorsabban kézbesítse. Vegye fel velünk a kapcsolatot, ha további csomagok nem érkeznek meg Önhöz 3 napon belül.
Csomagküldeményeket a DHL Parcel, a DPD és a GLS útján küldünk. A szállítmányozási áruk kiszállítása a DB Schenkeren vagy az IDS Logistik-on keresztül történik. A szállítmányozási áruk kiszállítását a szállítmányozó e-mailben vagy telefonon egyezteti Önnel.
Saját begyűjtést nem vállalunk. Az OK-Living egy tisztán online kiskereskedő, számos raktárral Európa-szerte. Saját begyűjtés logisztikai okokból nem lehetséges.
Változás a vásárlás után már nem lehetséges. Ha még nem szállították ki az árut, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mi cégen belül ellenőrizzük ezt, és adott esetben kapcsolatba lépünk a szállítókkal.
A szállítás kizárólag belföldre történik. A szigetekre történő szállítás kizárt.
Teljesen lehetséges, hogy az árukat több csomagban küldik, és eltérő időpontokban érkeznek meg. Ha a megmaradt áru nem érkezik meg az eredeti érkezéstől számított 3 napon belül, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
Nem. Nem kínálunk nemzetközi szállítást az ok-living.de oldalon. Az OK-Living.eu boltunkon azonban áttekintést talál mindazon országokról, ahol belföldi vásárlások és szállítások bonyolíthatók le.
Fizetési módok
Az Ön országában jelenleg nem kínáljuk a " banki átutalás " fizetési módot. Kérjük, rendeléseihez használja a többi felkínált fizetési módot.
Jelenleg nem kínáljuk az Ön országában a "számlás vásárlás" fizetési módot. Kérjük, használja a megrendeléseihez kínált egyéb fizetési módokat.
A „számlás vásárlás” fizetési mód 0,01 eurótól maximum 4000 euróig lehetséges, hitelképességet feltételezve.
Ha a banki átutalásos fizetési módot választja, kérjük, használja az itt megadott banki adatokat, amelyeket a megrendelés leadásakor e-mailben is elküldünk Önnek, és 10 napon belül fizesse ki. Megértésüket kérjük, hogy erre az időszakra csak az Ön által megrendelt árut tudjuk lefoglalni. Ha a fizetés nem érkezik meg számlánkra ezen az időszakon belül, töröljük megrendelését.
Igyekszünk ügyfeleinknek változatos fizetési módokat kínálni. Ennek áttekintését a „Fizetési módok” menüpont alatt találja online áruházunk alján.
Visszavonás/stornózás/reklamáció/visszafizetés
Miután az áru visszaküldését rendszerünkben visszaigazoltuk, azonnal kiállítjuk a visszatérítést.
30 napon belül reklamálhat és díjmentesen visszaküldheti nekünk a terméket. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben.
A megrendelés teljesítését követően nincs lehetőség változtatásra. Ha több terméket szeretne rendelni, semmi gond! Nálunk a szállítás ingyenes.
Kérjük, ehhez vegye fel velünk a kapcsolatot. Szívesen elküldjük önnek a visszaváltási űrlapot.
A megrendelését okok megadása nélkül stornírozni tudja. Kérjük, küldje el nekünk a visszavonását a rendelési szám megadásával!
Önnek jogában áll a szerződést egy hónapon belül indokolás nélkül elállni.
Kérdések a termékekről
A termék kiszállításakor megkapja az összeszerelési útmutatót. Az Ön áruja több csomagból vagy külön csavaros csomagból állhat, így az összeszerelési útmutatót az egyikben találja.
Kérjük, tekintse meg az adott cikk leírását a pontos szállítási terjedelemért. Általános szabály, hogy az összeszerelési anyagot tartalmazza.
A számlát az áru kiszállítása után e-mailben kapja meg.
A számlát az áru kiszállítása után e-mailben kapja meg.
Termékeinket nagyrészt Európában gyártják. Számos bútorunk van, melyeket kizárólag az OK-Living számára gyártanak rendelésre, tanúsított kelet-európai partnercégek által. Itt napi kapcsolatban állunk gyártóinkkal fejlesztésekkel, vásárlói érdeklődésekkel és új fejlesztésekkel kapcsolatban.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a rendelési szám és a vásárolt termék megadásával.
Nem. Az OK-Livingtől történő vásárlása nincs minimális rendelési értékhez kötve. Várjuk kicsi vagy nagy vásárlását!
Vevőként 2 év garanciát vállal az áru átadásától számítva.
Minden termékinformációs oldalon ellenőrizheti, hogy a termék jelenleg raktáron van-e. Minden olyan termékhez, amely újra elérhető és nincs raktáron, feldolgozási időt biztosítunk. Alternatív megoldásként e-mailben is tájékoztatást kaphat egy termék új készletéről.
További kedvezmény már nem lehetséges, mivel termékeink ára mindig a lehető legalacsonyabb.
Az ügyfél fiókom
A szállítási és számlázási címeket az ügyfélfiók Saját címe alatt adhatja hozzá vagy módosíthatja. Ez azokra a rendelési folyamatokra vonatkozik, amelyek még nem fejeződtek be.
Ha elfelejtette jelszavát, bejelentkezéskor közvetlenül visszaállíthatja azt. Kattintson ott az „Elfelejtettem a jelszavam” elemre, és kövesse a további utasításokat!
A megnyíló ablakban a „Fiók” és a „Kijelentkezés” gombra kattintva jelentkezzen ki.
Megváltoztathatja nevét, e-mail címét, jelszavát vagy üdvözletét az ügyfélfiókja „Személyes profilja” alatt.
Hírlevél
Ha le szeretne iratkozni az OK-ÉLŐ hírlevélről, ezt minden hírlevélben megteheti a „Leiratkozás” link segítségével, vagy fiókjában a hírlevél beállításaiban. Leiratkozott a hírlevélről, és még mindig kap tőlünk e-maileket? Ezután vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@ok-living.de e-mail címen!
Ha törölni szeretné ügyfélfiókját, kérjük, küldje el kérelmét a kapcsolatfelvételi űrlapon!
Az OK-ÉLŐ hírlevélre itt tudsz regisztrálni.